به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه توسط حسین گرایلی رییس و برخی از اعضای هیات رئیسه در محل دفتر این هیات از مربیان تیم های شهید هاشمی نژاد و شهید حججی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات مربیان در هفته معلم، حاضرین در خصوص برنامه های آموزشی هیات در رشته های شنا و واترپلو و سایر موارد در سال پیش رو به تبادل نظر با هم پرداختند.