به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد فرخزاده امروز سهشنبه، ۱۵ اردیبهشت در دیدار با عبدالله کمالی، رئیس انجمن نابینایان و کمبینایان شیراز بر ضرورت مناسبسازی و ارتقای ایمنی در بخش حملونقل عمومی برای روشندلان و معلولان تأکید کرد.
وی تصریح کرد: اجرای استانداردهای روز دنیا در حوزه دسترسپذیری حملونقل عمومی از جمله احداث خطوط نابینایان در پیادهروسازیهای شهری، ایستگاههای اتوبوس و مسیرهای دسترسی به آنها برای معاونت حملونقل و ترافیک در اولویت قرار دارد.
فرخزاده با اشاره به نقش مستقیم سامانههای حملونقل عمومی در کیفیت زندگی شهروندان افزود: شیراز به عنوان شهر فرهنگ و ادب باید در ارائه خدمات شهری، بهویژه برای نابینایان و کمبینایان، جدیتر و دقیقتر عمل کند و امکانات متناسب با نیاز این قشر را فراهم آورد.
انتهای پیام