سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مانچینی در آستانه فینال: السد فقط برای قهرمانی وارد زمین می‌شود

۱۴۰۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۰:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۹۱۲۱
برنا-گروه ورزشی: روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی السد، پیش از دیدار حساس برابر الغرافه تاکید کرد تیمش با هدف کسب جام امیر قطر وارد میدان خواهد شد و هیچ چیزی جز قهرمانی برای آن‌ها قابل قبول نیست.

به گزارش برنا، مانچینی در نشست خبری قبل از فینال جام امیر ۲۰۲۶ گفت السد به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است و بازیکنانش با انگیزه‌ای بالا آماده حضور در این جدال سرنوشت‌ساز هستند. او با اشاره به سابقه موفق السد در این رقابت‌ها عنوان کرد که این باشگاه همیشه برای فتح جام‌ها می‌جنگد و حالا نیز هدف اصلی، اضافه کردن یک قهرمانی دیگر به ویترین افتخارات تیم است.

سرمربی السد همچنین از آمادگی بالای شاگردانش صحبت کرد و گفت تیمش برابر حریفی قدرتمند و منظم قرار می‌گیرد که بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، اما السد تنها به پیروزی فکر می‌کند. به گفته او، حضور در فینال به‌تنهایی کافی نیست و همه اعضای تیم برای بالا بردن جام متحد شده‌اند.مانچینی در ادامه با اشاره به قهرمانی السد در لیگ ستارگان قطر تاکید کرد موفقیت‌های این فصل حاصل تلاش و کیفیت تیم بوده و ربطی به شانس ندارد. او افزود در مسابقه‌ای مانند فینال فرصتی برای جبران وجود ندارد و تیمش باید بهترین نمایش خود را ارائه دهد تا فصل را با یک جام دیگر به پایان برساند.

انتهای پیام/

نظر شما