به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نعیم حمیدی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی خوزستان که روز یکشنبه بیستم اردیبهشت ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز هر آنچه داریم، علاوه بر خون شهدا، مدیون ایستادگی مردمی است که حدودا هفتاد روز پای انقلاب خیابانها را خالی نکردند. ما در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در برابر این مجاهدتها وظایف سنگینی داریم که مهمترین مقطع برای عمل به این وظایف، مناسبت ۲۷ اردیبهشت و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی است.
او با بیان اینکه امسال گرامیداشت این روز با محوریت دفاع، ایستادگی مردم و نقش روابط عمومیها در جنگ برگزار خواهد شد، گفت: هر چند با مشکل های اداری و فراوانی در کشور و استان مواجهیم، اما با همت بالای همه عوامل روابط عمومیها خواهیم توانست آنگونه که شایسته است این روز را پاس داریم.
سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان از سه محور اصلی گرامیداشت روز ارتباطات خبر داد و افزود: محور نخست، تقدیر از زحمت روابط عمومیهاست. در این راستا نامهای به مدیران ارسال شده با این موضوع که تمام عوامل روابط عمومی که در ایام جنگ تلاش مضاعف کردند، مورد تقدیر قرار گیرند.
حمیدی محور دوم را مستندسازی اقدام های انجام شده برشمرد و ادامه داد: باید آنچه ثبت و ضبط نشده را امروز با امکان های موجود مستند کنیم. وقتی به ایام دفاع مقدس نگاه میکنیم، حسرت میخوریم که چرا برخی عکسها، خاطره و رخدادها ثبت نشده است. امروز میتوانیم این رخدادها را فرآوری کرده و در قالب تولیدهای رسانهای و سمعیبصری به نسلهای آینده و جامعه ارایه دهیم.
او در ادامه به جشنواره"سلام" اشاره و بیان کرد: پارسال این جشنواره بسیار مطلوبتر از حد انتظار برگزار شد و میهمانان بزرگی حضور داشتند. امسال نیز با محوریت جنگ و مقاومت تلاش میکنیم این برنامه را برگزار کنیم.
سرپرست ادارهکل روابط عمومی استانداری خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه جشنواره مختص استانداری نیست، اضافه کرد: این جشنواره متعلق به همه اداره ها است. دوستانی که سال قبل مقام کسب کردند، این موفقیت جزو رزومه و افتخارهای آنها محسوب میشود. باید بتوانیم این جشنواره را به عنوان یک رخداد دایمی ثبت و ضبط کنیم و انشاءالله با همکاری همه دستگاهها، آن را با موفقیت برگزار نماییم.
انتهای پیام/