سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

 آئین افتتاح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شهاب قم با حضور معاون رئیس‌جمهور و استاندار قم

۱۴۰۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۸:۱۴
کد خبر: ۲۳۴۰۳۶۸
برنا - گروه استانها:تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شهاب قم با حضور معاون رئیس‌جمهور و استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شهاب قم با ظرفیت تصفیه روزانه حدود ۳۰۰ مترمکعب پساب، صبح دوشنبه  ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ با حضور خانم دکتر شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، مهندس بهنام‌جو استاندار قم، محمدمنان رئیسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، روح‌الله ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی، افتتاح شد.

سیده مریم محمدی مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم، در این مراسم، با بیان این که، تصفیه خانه شهرک صنعتی شهاب قم را می‌توان مصداق بارز توسعه پایدار در حوزه خوشه‌ها و شهرک‌های صنعتی دانست، گفت: یکی از نیازهای اساسی این شهرک، ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب بود که با همت شرکت شهرک‌های صنعتی، این پروژه احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

نظر شما