سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

خروج داوطلبانه ۴۵۰۰ تبعه غیرمجاز از ابتدای سال جاری در استان تهران

۱۴۰۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۱:۴۲
کد خبر: ۲۳۴۱۲۶۶
برنا-گروه استانها : معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از خروج داوطلبانه تعداد ۴۵۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز از استان تهران از ابتدای سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛سید کمال سادات، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ساماندهی اتباع غیرمجاز، اعلام داشت که از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۴۵۰۰ تبعه غیرمجاز به‌صورت داوطلبانه و خودمعرف جهت خروج از کشور اقدام کرده‌اند.

 وی در این جلسه که با حضور مسئولان شهرستان بهارستان برگزار شد، به تشریح ابعاد مختلف وضعیت امنیتی و اجتماعی استان پرداخت و بر اهمیت هوشیاری مستمر مسئولان و همچنین نقش وحدت و هم‌افزایی جامعه در حفظ امنیت پایدار تأکید نمود.

 سادات همچنین به عملکرد دستگاه‌های خدماتی و امدادی در شرایط حساس اشاره کرد و از تلاش بی‌وقفه نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی، هلال‌احمر و سایر نهادها در ارائه خدمات و مدیریت بحران قدردانی کرد.

 وی با اشاره به مدیریت حوزه انرژی و تأمین کالاهای اساسی، بر موفقیت در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در این زمینه‌ها تأکید کرد.

 در پایان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، پیگیری مستمر روند شناسایی و رسیدگی به وضعیت اتباع غیرمجاز و خودمعرف را از اولویت‌های استانداری برشمرد و بر ادامه این فرآیند با دقت و حساسیت تأکید نمود.

انتهای پیام/

نظر شما