به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این بازدید که با حضور داود باغی، مدیرعامل سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز، انجام شد، صدیق با اشاره به وجود علاقهمندی فراوان برای سرمایهگذاری و ایجاد اثرگذاری در بدنه مدیریت شهری، اظهار داشت: شهر تبریز دارای مجموعههای ظرفیتمند و پروژههای بزرگی است که متأسفانه در گذشته نتوانستهایم به صورت بایسته و شایسته، در راستای جذب سرمایهگذار برای آنها گام برداریم.
وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانهروزی هوشیار، شهردار پرتلاش تبریز، و همچنین شهرداران ادوار گذشته، به خصوص علیرضا نوین، به پروژههایی نظیر «خیابان آل هاشم» و «ارزش افزوده مناطق» اشاره کرد و گفت: این پروژهها نشاندهنده همافزایی و تحرک قابل توجهی است که در نقاط مختلف شهر ایجاد شده و خوشبختانه این روند، امری است که در دوران پیش از انقلاب کمتر شاهد آن بودیم.
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباطات شهردار با نمایندگان مجلس، بسیار عالی و سازنده بوده است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس ظرفیتهای بالقوه و بالفعل فراوانی دارند که باید با برنامهریزی دقیقتر، مورد استفاده قرار گیرند و در این میان، اصل «ولایتمداری» به عنوان ستون فقرات مدیریت صحیح در تمامی سطوح، باید مد نظر قرار گیرد.
صدیقی، حرکات سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز را ستودنی خواند و افزود: شما در مسیر برداشتن گامهای مؤثر برای عدالت و تغییر فرهنگ سرمایهگذاری، اقدامات ارزشمندی انجام دادهاید که جای تقدیر فراوان دارد و این تعاملات سازنده، بسیار مهم است.
وی با تأکید بر آمادگی خود برای مساعدت در خصوص پروژهها و جذب سرمایهگذاریها، خاطرنشان کرد: تبریز امروز با تکیه بر همت بخش خصوصی و تلاشهای شهرداری، به شهری سرآمد و پویا تبدیل شده است.
در پایان صدیقی مجدداً از اقدامات سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز، تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد: هر افتتاح پروژه، موجب تقویت علاقه و ارادت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.
انتهای پیام