سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه ایران به امارات سفر کرده است

۱۴۰۵/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۳۴۱۸۲۲
برنا- گروه بین الملل: رسانه عبری فاش کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه ایران سفر مخفیانه‌ای به امارات داشته است. این در حالی است که قبلا فاش شده بود نخست وزیر رژیم صهیونیستی در طول جنگ به امارات رفته بود.

طبق گزارش رسانه پخش رژیم صهیونیستی، «ایال زامیر»، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ اخیر علیه ایران مخفیانه به کشور امارات سفر کرده و در آنجا با «محمد بن زاید»، رئیس امارات دیدار داشته است.

سازمان پخش رژیم صهیونیستی افزود که برخی مقامات ارشد ارتش اسرائیل، زامیر را در جریان این سفر همراهی کردند.

این افشاگری در حالی است که روز پنجشنبه پس از اعلام «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم

به امارات متحده عربی در پایان ماه مارس، به ویژه با توجه به تأیید این خبر توسط دفتر نخست وزیر، وضعیت سردرگمی در ابوظبی حاکم شد.

پیشتر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که، نخست وزیر اخیراً در سفری محرمانه با «محمد بن زاید»، رئیس امارات متحده عربی، دیدار کرده است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نتانیاهو در جریان جنگ علیه ایران، سفری محرمانه به امارات داشته و با محمد بن زاید گفت‌و‌گو کرده است.

حساسیت‌های امنیتی در مورد تهران در قلب این موضوع قرار دارد.

امارات متحده عربی علی‌رغم افزایش قابل توجه هماهنگی‌های امنیتی در ماه‌های اخیر، از جمله استقرار سامانه گنبد آهنین و بازدید روسای موساد و شین بت از این کشور، تلاش می‌کند همکاری خود با اسرائیل را کم‌اهمیت جلوه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما