سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

ارتقای تجهیزات تشخیصی در جنوب غرب خوزستان؛

واحد جدید رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان به بهره برداری رسید

۱۴۰۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۴۱۹۹۷
برنا - گروه استان‌ها: در راستای توسعه عدالت در سلامت و ارتقای سطح خدمات درمانی به شهروندان، واحد جدید رادیولوژی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا رسما به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در نخستین روز از هفته سلامت(روز جمعه بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری)، مراسم افتتاح واحد جدید رادیولوژی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با حضور سیدمحمد صالحی بهبهانی(رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان)، هاشم خنفری(نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلام)ی، مشاور رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مسوولان دانشگاهی و محلی برگزار شد.

بر این اساس، محوری‌ترین بخش این افتتاحیه، بهره‌برداری از "دستگاه رادیولوژی دیجیتال ستون سقفی پیشرفته" است که با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال(۱۲ میلیارد تومان) از محل منابع دانشگاهی و اعتبارهای وزارت بهداشت تامین شده است.

این دستگاه جدید با دارا بودن استانداردهای بالای جهانی، علاوه بر کاهش میزان دوز اشعه، کیفیت تصاویر خروجی را به شکل قابل توجهی افزایش داده و سرعت نوبت‌دهی و مراقبت از بیماران را در این مرکز درمانی بهبود می‌بخشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه این مراسم، راه‌اندازی این واحد را گامی بلند در راستای بی‌نیاز کردن شهروندان شادگان از مراجعه به مراکز درمانی شهرهای همجوار دانست و بر تداوم نوسازی تجهیزهای پزشکی در تمامی حوزه‌های تحت پوشش این دانشگاه تاکید کرد.

لازم به توضیح است که در ادامه این مراسم، مسوولان حاضر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، از تلاش‌های کادر درمان و کارکنان واحد رادیولوژی در ارایه خدمات بهینه به مردم منطقه قدردانی به عمل آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما