به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رقابت های آزاد پاراتیروکمان گرامیداشت شهدای مدرسه میناب، پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ماه در ماده های ریکرو و کامپوند w1 به میزبانی استان تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
بر این اساس"غلامرضا رحیمی" کماندار شایسته خوزستانی از شهرستان دزفول در بخش ریکرو موفق به کسب مقام اول در این رقابت ها شد.
انتهای پیام/