سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار مازندران: عملیات اجرایی بیش از ۵۰ خانه بهداشت به‌زودی آغاز می‌شود

۱۴۰۵/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۲:۴۸
کد خبر: ۲۳۴۲۰۶۹
برنا - گروه استانها : استاندار مازندران از آغاز روند اجرایی طرح ساخت خانه‌های بهداشت در سراسر استان خبر داد و گفت: در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده میان استانداری مازندران و وزارت بهداشت، برنامه ساخت بیش از ۵۰ خانه بهداشت در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، مهدی یونسی رستمی در جلسه هماهنگی اجرای این طرح با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی در مناطق مختلف استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست، تأمین زمین برای احداث خانه‌های بهداشت بود که مقرر شد در مواردی که زمین مورد نیاز هنوز تأمین نشده است، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با جدیت موضوع را پیگیری کرده و زمینه تأمین زمین را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تأمین منابع مالی اجرای این پروژه‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بر اساس دستورات صادر شده، بخشی از اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات استانی و بخشی دیگر از طریق مولدسازی املاک دولتی تأمین خواهد شد تا اجرای این پروژه‌ها در یک بازه زمانی مشخص آغاز و به سرانجام برسد.

استاندار مازندران همچنین از برگزاری جلسات هفتگی برای پیگیری روند اجرای این طرح خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، عملیات اجرایی بیش از ۵۰ خانه بهداشت به صورت همزمان در سراسر استان آغاز خواهد شد و تلاش داریم این پروژه‌ها در مدت زمان مناسبی به بهره‌برداری برسند.

یونسی رستمی با اشاره به اینکه جلسه امروز به عنوان نشست مقدماتی برای هماهنگی‌های اولیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: هفته آینده جلسه تکمیلی برگزار می‌شود تا زمان‌بندی دقیق اجرای پروژه‌ها مشخص شده و نهضت ساخت خانه‌های بهداشت در مازندران با سرعت بیشتری آغاز شود.

وی تأکید کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری موجود، تلاش داریم با مدیریت و تدبیر مناسب، اجرای این طرح مهم بهداشتی را در استان پیش ببریم و خدمات سلامت در مناطق مختلف مازندران را ارتقا دهیم.

انتهای پیام 

نظر شما