به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نعیم حمید به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی پیامی نوشت و منتشر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته ارتباطات و روابط عمومی، یادآور نقش بیبدیل پلسازی میان مردم، حاکمیت و رسانه است؛ نقشی که در روزهای سخت و آتشین جنگ تحمیلی سوم بیش از هر زمان دیگری متبلور شد.
اینجانب، فرا رسیدن این هفته را به تمامی تلاشگران عرصه اطلاعرسانی، اصحاب رسانه، کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی به ویژه همکاران پرتلاشم در روابط عمومی استانداری خوزستان و فرمانداریهای تابعه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم.
شما عزیزان در بحرانیترین مقاطع ثابت کردید که سلاح قلم و تصویر، گاه از موشک و رادار مؤثرتر است. در روزهایی که آتش جنگ رمضان شعلهور بود شما بودید که با آرامش و دقت، خط مقدم جهاد تبیین را حفظ کردید.
نقش شما در مدیریت شایعات، تقویت روحیه مقاومت در برابر حمله های روانی دشمن و انعکاس مظلومیت در عین اقتدار مردم شریف خوزستان و ایران عزیز، هیچگاه از یاد تاریخ نخواهد رفت.
یاد و نام شهید سردار"علیمحمد نائینی"(مدیر روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) را گرامی میدارم. آن شهید والامقام در روزهای آغازین جنگ تحمیلی سوم، هرگز سنگر رسانه را رها نکرد. او با نطقهای آتشین و پیامهای شفاف و قاطع، پژواک مقاومت ایران اسلامی در برابر مستکبران جهانی بود. شهادت او خسارتی جبرانناپذیر، اما درسی ماندگار در تداوم راه بود. روحش شاد و راهش پررهرو باد.
امروز نیز بار سنگینتری بر دوش روابط عمومیهاست. از خداوند متعال میخواهم که توفیق خدمت صادقانه و روایت حق را به همه شما عزیزان عنایت فرماید. امیدوارم همچون شهید نائینی، همواره ترجمان صدای مظلوم و سد محکمی در برابر جبهه دروغ و تحریف باشید.
هفته ارتباطات و روابط عمومی بر شما فعالان، مدیران و کارکنان این عرصه مبارک باد.
نعیم حمیدی
سرپرست ادارهکل روابط عمومی استانداری خوزستان
انتهای پیام/