سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

هشدار فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) به آمریکا و همپیمانان آن

۱۴۰۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۳۴۳۳۹۹
برنا- گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: ما با عظم و اراده الهی ثابت کرده‌ایم که اقتدار و توانایی خود را در میدان عمل به دشمنان نشان می‌دهیم و چنانچه خطای دیگری از سوی دشمنان‌مان سربزند با قدرت و توانایی به مراتب بالاتر از جنگ تحمیلی رمضان با آن برخورد خواهیم نمود و با تمام توان از حقوق ملت ایران دفاع می کنیم و دست هر متجاوزی را قطع می‌نمائیم.

 سرلشکر پاسدار علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه به آمریکا و همپیمانان آن اعلام می‌داریم، دوباره مرتکب اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی نشوند. عنوان کرد: آنها باید بدانند ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح آن نسبت به گذشته آماده‌تر و قوی‌تر، دست بر ماشه هستند و هرگونه تعرض و تجاوز مجددی از سوی دشمنان سرزمین و ملت سربلند را سریع، قاطع، پرقدرت و گسترده پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه «دشمنان آمریکایی صهیونیستی بار‌ها ملت شجاع ایران و نیرو‌های مسلح مقتدر آن را آزموده‌اند»، تصریح کرد: ما با عظم و اراده الهی ثابت کرده‌ایم که اقتدار و توانایی خود را در میدان عمل به دشمنان نشان می‌دهیم و چنانچه خطای دیگری از سوی دشمنان‌مان سربزند با قدرت و توانایی به مراتب بالاتر از جنگ تحمیلی رمضان با آن برخورد خواهیم نمود و با تمام توان از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنیم و دست هر متجاوزی را قطع می‌نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما