سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

اعزام تیم ملی MMA آقایان و بانوان به مسابقات آسیایی ازبکستان

۱۴۰۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۳:۳۷
کد خبر: ۲۳۴۴۰۹۶
برنا - گروه ورزشی: تیم ملی MMA ایران برای انجام دو ماموریت مهم راهی مسابقات آسیایی ازبکستان شد.‌

به گزارش برنا، تیم‌های ملی بانوان و آقایان MMA بامداد امروز برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی راهی ازبکستان شدند.

ملی‌پوشان MMA ایران در این مسابقات با حریفان سرسختی روبرو خواهند شد و برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن و مسابقات ایندور گیمز ریاض تلاش خواهند کرد. 

گفتنی است این مسابقات آخرین اعزام ملی‌پوشان زیر نظر ریاست افشین هادی چگینی در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی است. 

انتهای پیام/

نظر شما