سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

زمین‌های راکد شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به چرخه تولید بازمی‌گردند / تشکیل کارگروه ویژه فسخ قراردادها

۱۴۰۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۱:۳۲
کد خبر: ۲۳۴۴۳۱۹
برنا ـ گروه استان ها: کارگروه تخصصی فسخ قراردادهای شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با هدف بازگرداندن زمین‌های راکد به چرخه تولید تشکیل جلسه داد و بر تعیین تکلیف سرمایه‌گذاران غیرفعال طی دو تا سه سال اخیر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی، نشست کارگروه بررسی فسخ قراردادها در شهرک‌های صنعتی استان با حضور سید مجتبی علوی‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

این جلسه بر اساس ماده ۴۸ (بند خ) قانون شهرک‌های صنعتی تشکیل شده و وضعیت زمین‌هایی را بررسی می‌کند که طی دو تا سه سال گذشته به سرمایه‌گذاران واگذار شده، اما هنوز مجتمع تولیدی در آنها احداث نشده است.

علوی‌مقدم در این نشست گفت: «هدف اصلی از این اقدام نظارتی، شناسایی سرمایه‌گذاران غیرفعال و بازگرداندن زمین‌های بلااستفاده به چرخه اقتصادی استان است.»

وی افزود: این کارگروه با بررسی مستندات، به دنبال تعیین تکلیف نهایی قراردادهای بازمانده از اجراست تا بتواند اراضی را به سرمایه‌گذاران واقعی و فعال واگذار کند.

معاون استاندار با تأکید بر بهره‌وری از ظرفیت‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: بازگرداندن زمین‌های راکد به چرخه تولید، مانع مسدود شدن ظرفیت‌های صنعتی می‌شود و گامی بلند در جهت رونق تولید و اشتغال‌زایی پایدار در خراسان شمالی خواهد بود.

نظر شما