سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

شریان جدید آبرسانی در غرب استان تهران جان می‌گیرد

۱۴۰۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۳:۵۵
کد خبر: ۲۳۴۴۳۲۱
برنا_ گروه استانها: پروژه راهبردی خط انتقال آبرسانی غرب استان تهران، با هدف تقویت زیرساخت‌های تأمین و توزیع آب شرب و ارتقای پایداری فشار شبکه، در شهرهای اندیشه و باغستان شهرستان شهریار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این طرح مهم با مشارکت و همکاری شهرداری‌های شهریار، اندیشه، وحیدیه و باغستان و با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهر شهریار، حسین حق‌وردی نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، سجاد برنجی فرماندار ویژه شهرستان شهریار، حسین نوری مدیرعامل آبفای غرب استان تهران و جمعی از مسئولان محلی به مرحله اجرا درآمد. 

این پروژه شامل توسعه خط انتقال به طول ۵ کیلومتر با لوله‌های چدن داکتیل ۵۰۰ میلی‌متری در محور کرج به شهریار و ۵/۵ کیلومتر با لوله‌های چدن داکتیل ۴۰۰ میلی‌متری از محدوده باباسلمان شهر باغستان است که با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است. 

 در حاشیه این مراسم، حسین حق‌وردی، نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد و سجاد برنجی، فرماندار ویژه شهرستان شهریار، ضمن قدردانی ویژه از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه آبفای غرب استان تهران برای تأمین آب شرب پایدار و رفع دغدغه‌های مردم، بر اهمیت حیاتی این پروژه تأکید کردند. مسئولین عالی شهرستان با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، خواستار اجرای بدون وقفه و تسریع در روند تکمیل این پروژه شدند تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از آن و ارتقای کیفیت شبکه آبرسانی منطقه باشیم. 

 حسین نوری، مدیرعامل آبفای غرب استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت هم‌افزایی مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: همکاری شهرداری‌های شهریار، اندیشه، وحیدیه و باغستان، پشتوانه‌ای ارزشمند برای تحقق این هدف بزرگ است. او ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف پیمانکاران و همراهی مسئولین، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و بخش بزرگی از چالش‌های پایداری شبکه در شهرستان‌های غرب استان تهران مرتفع گردد. 

 این پروژه نه تنها گامی موثر در جهت تقویت زیرساخت‌هاست، بلکه نمادی از همدلی و هماهنگی میان نهادهای مسئول برای افزایش رفاه و آسایش مردم عزیز منطقه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما