سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حضور دو بانوی ورزشکار و یک مربی دو و میدانی خوزستان در اردوی تیم ملی جوانان

۱۴۰۵/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۳۴۴۵۹۴
برنا - گروه استان‌ها: دو ورزشکار و یک مربی دوومیدانی خوزستان در اردوی نهایی متصل به اعزام تیم ملی جوانان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اردوی نهایی متصل به اعزام تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا(هنگ کنگ)، با حضور دو دختر مستعد و آینده دار و یک مربی شایسته خوزستانی در تهران برگزار خواهد شد.

بر همین اساس و با اعلام فدراسیون دوومیدانی"هانیه شه پری" و "مریم احمدی" دو عنوان دار پُرافتخار دوومیدانی ایران به عنوان ورزشکار و سید اسفندیارموسوی به عنوان مربی از استان خوزستان در این اردو حضور دارند.

لازم به توضیح است که این اردو از تاریخ یکم خرداد در کمپ تیم های ملی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما