سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

والیبال قهرمانی بانوان آسیای مرکزی/ دختران ایران گام اول را محکم برداشتند

۱۴۰۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۳۴۴۶۸۰
برنا - گروه ورزشی: دختران تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقتدرانه از سد تیم ملی بنگلادش عبور کردند.

 به گزارش برنا، دختران والیبالیست ایران دررقابت های قهرمانی آسیای مرکزی با برد سه بر صفر گام اول خود را محکم برداشتند.

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی موفق شد با نمایشی خیره‌کننده، تیم ملی بنگلادش را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

مسابقات  (کاوا) از یکم تا هشتم خردادماه به میزبانی نپال برگزار می‌شود.

شاگردان لی دو هی که در نخستین دیدار خود به مصاف بنگلادش رفتند، از همان ابتدای مسابقه با برتری کامل فنی و تاکتیکی، قدرت خود را به رخ حریف کشیدند و موفق شدند در سه ست متوالی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۶، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۰ به پیروزی قاطع دست یافتند.

در پایان این دیدار، سپینود دست برجن، بازیکن تیم ایران، با ثبت عملکردی درخشان در تمامی فاکتور‌های بازی، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران که با آمادگی مناسبی پس از اردوی تایلند پا به این رقابت‌ها گذاشته است، در گام بعدی خود روز یکشنبه ۳ خردادماه به مصاف تیم ملی سریلانکا خواهد رفت.

گفتنی است، تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی با تیم‌های قزاقستان، سریلانکا و بنگلادش هم‌گروه است.

 انتهای پیام/

نظر شما