به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشدوستان و اهالی شهیدآباد، دومین ایستگاه ورزش روزانه با حضور سمانه علیزاده رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان آوج در این منطقه افتتاح شد.
این ایستگاه ورزشی که با هدف ترویج فرهنگ سلامت، افزایش نشاط اجتماعی و دسترسی آسان شهروندان به امکانات ورزشی راهاندازی شده است، از این پس همه روزه میزبان علاقمندان به فعالیتهای بدنی خواهد بود.
در پایان این گردهمایی ورزشی، آیین قرعهکشی برگزار شد و به قید قرعه، به تعدادی از شرکتکنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام