سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا/ تیم ۶ نفره ایران مسافر هنگ کنگ می‌شود

۱۴۰۵/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۵:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۵۰۶۵
برنا - گروه ورزشی: ملی پوشان جوان دو و میدانی کار ایران راهی هنگ کنگ می شوند.

به گزارش برنا،  تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران  برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا  راهی هنگ کنگ می شوند.

 هیأت اجرایی فدراسیون دو و میدانی اسامی ۶ ملی پوش تیم ملی جوانان ایران را برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا اعلام کرد.

بر همین اساس، کیارش کابلی (پرتاب وزنه)، محمدصالح کمره (۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر)، حامد نفر (پرتاب دیسک)، امیر رضا آهنین مرام (پرتاب چکش)، هانیه شه پری (۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع)، مریم احمدی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر) ۶ ملی پوش تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا هستند.

همچنین اسفندیار موسوی، حسن صمیمی (مربی)، مهدی جلودارزاده (سرپرست تیم) و لیلا مرادی (سرپرست بانوان) بعنوان کادر فنی تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.

بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا از ۷ تا ۱۰ خرداد به میزبانی هنگ کنگ برگزار می‌شود.

تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران، سه شنبه ۵ خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد هنگ کنگ ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما