به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، جواد لنجابی مدیرکل راه و شهرسازی استان روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: با هدف مرمت و بهسازی معابر در محلات هدف و بافتهای ناکارآمد شهری، تاکنون ۵ هزار و ۸۶۱ تن قیر رایگان ار ابتدای سال 1399 تا پایان سال مالی 1404 در اختیار شهرداریهای استان قرار گرفته است.
وی افزود: با استفاده از این میزان قیر، حدود یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۲ مترمربع از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری توسط شهرداریهای استان آسفالت و مرمت گردیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرحها تاکنون اعتباری بالغ بر ۶5 میلیارد تومان هزینه شده است.
لنجابی خاطرنشان کرد: اجرای این اقدامات در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، بهبود زیرساختهای شهری و ساماندهی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری انجام شده و روند اجرای آن همچنان ادامه دارد.
گفتنی است اعتبارات سال جاری نیز به میزان 275 هزار و200 میلیون ریال و سهمیه قیر حدود 2 هزار و 600 تن جهت سال 1404 و 1405 اختصاص یافته است.