سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پیام وزارت ورزش و جوانان پس از درخشش ژیمناستیک بانوان در آسیا

۱۴۰۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۵۶۸۳
برنا - گروه ورزشی: وزارت ورزش و جوانان، کسب نخستین مدال رسمی بین‌المللی بانوان ژیمناست ایران در رقابت‌های ترامپولین قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش برنا، متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

«مدال نقره ارزشمند یلدا حسن‌شوکتی و شقایق چراغی در بخش ترامپولین هماهنگ دو نفره بزرگسالان، در نخستین حضور رسمی بانوان ژیمناست کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه‌ای مهم و ماندگار در تاریخ ژیمناستیک ایران به شمار می‌رود؛ موفقیتی که حاصل سال‌ها تلاش، استمرار و پیگیری ورزشکاران، مربیان و خانواده ژیمناستیک کشور است.

همچنین کسب مدال برنز رقابت‌های ترامپولین هماهنگ دو نفره جوانان توسط آریا اخوان و عماد بالانژاد و دیگر نتایج ارزشمند ملی‌پوشان ایران در این دوره از مسابقات، نشان‌دهنده ظرفیت رو‌به‌رشد ژیمناستیک کشور در عرصه قاره‌ای است.

ضمن قدردانی از تلاش‌های فدراسیون ژیمناستیک، این موفقیت ارزشمند را به مدال‌آوران و جامعه ورزش کشور تبریک گفته و برای تمامی ملی‌پوشان ایران در ادامه مسیر قهرمانی، آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.»

انتهای پیام/ 

نظر شما