به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، این مراسم معنوی با حضور طلابی که طی یک سال گذشته به عقد یکدیگر درآمده بودند و با دعوت قبلی در جشن شرکت کردند، برگزار شد و حال و هوایی صمیمی و سرشار از معنویت داشت.
حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم فاطمینسب، رئیس حوزه علمیه کاظمیه یزد، در این مراسم با تبریک هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: ازدواج در سیره اهل بیت (ع) از جایگاه ویژهای برخوردار است و طلاب حوزههای علمیه باید الگوی مناسبی در ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بههنگام باشند.
وی افزود: طلاب جوان با اقتدا به سیره نورانی ائمه اطهار (ع) میتوانند در تشکیل خانواده موفق بوده و در مسیر تبلیغ دین و خدمت به مردم گامهای مؤثری بردارند.
در ادامه این مراسم، حجتالاسلام والمسلمین هادی، از اساتید برجسته مشاوره کشور، به بیان نکاتی درباره آغاز زندگی طلبگی و مدیریت خانواده در دوران تحصیل حوزوی پرداخت.
همچنین در بخش دیگری از این جشن معنوی، مراسم عقد شرعی یکی از زوجین توسط آیتالله مدرسی و آیتالله محمدی برگزار شد.
این مراسم با هدف تکریم و تجلیل از طلاب تازهداماد و ترویج فرهنگ ازدواج در میان طلاب حوزههای علمیه برگزار شد.
در پایان نیز به همت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، به زوجهای حاضر در مراسم سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.