سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

قهرمانی والیبال بانوان آسیای مرکزی/ دختران ایرانی با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند

۱۴۰۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۲۷:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۶۱۲۳
برنا - گروه ورزشی: شاگردان لی دو هی در سومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی بانوان در آسیای مرکزی به پیروزی دیگری دست پیدا کردند.

به گزارش برنا، دختران تیم ملی ایران برابر قزاقستان به برتری دست پیدا کردند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی موفق به شکست تیم قدرتمند قزاقستان شد تا با اقتدار و سه برد متوالی راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.

چهارمین و آخرین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیای مرکزی (کاوا) امروز (دوشنبه چهارم خرداد) با سه دیدار به میزبانی شهر کاتماندو نپال پیگیری شد.

شاگردان لی دو هی که در بازی‌های اول و دوم خود موفق به شکست بنگلادش و سری‌لانکا شدند، از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز در سومین مسابقه خود به مصاف قزاقستان رفتند و سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

ملی پوشان والیبال زنان ایران با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ در این دیدار به پیروزی رسیدند تا به سه برد متوالی و صدرنشینی در گروه دوم، راهی مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات شوند.

تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت ۱۴:۴۵ روز پنج‌شنبه هفتم خرداد در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم دوم گروه یک مسابقات می‌رود.

شبنم علیخانی، سپینود دست برجن، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، زهرا کریمی، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، معصومه قدمی، سیده نگار هاشمی، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سرگل علیزاده و فاطمه حسنی سعدی (مربیان)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما