به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی جمالینژاد در حاشیه آیین افتتاح پروژه تصفیهخانه پساب فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از روند رو به رشد پروژههای عمرانی در سطح استان اظهار کرد: خوشبختانه روند توسعه استان متوقف نشده و پس از افتتاح پروژههای عمرانی و تمرکز بر محرومیتزدایی و تقویت حکمرانی در شهرستان کمتربرخوردار سمیرم، امروز شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه زیستمحیطی استان اصفهان هستیم.
وی با تمجید از اقدام پیشرو و الگوساز مدیریت شهری در شمال استان افزود: پروژه تکمیلی پساب که توسط شهرداری شاهینشهر به بهرهبرداری رسید، یک طرح زیستمحیطی بسیار ارزشمند و از نیازهای اساسی مردم منطقه است که انتظار میرود سایر شهرداریهای استان نیز از این اقدام الگوبرداری کنند و همچنین پروژه دوم در منطقه صنعتی شمال استان نیز گام بلند دیگری در این مسیر به شمار میرود.
حرکت هوشمندانه از اقتصاد سخت به سمت محیطزیست
استاندار اصفهان ماهیت پروژههای اخیر را کاملاً زیستمحیطی دانست و تصریح کرد: ماهیت پروژههای امروز نشان میدهد که مدیران استان از تمرکز صرف بر رویکردهای سختِ اقتصادی فاصله گرفته و به سمت اقدامات پایدار زیستمحیطی حرکت کردهاند و این رویکرد ثابت میکند که موتور اقدامات عمرانی در استان اصفهان زنده است و نبض توسعه منطقه با سرعت بالایی میزند.
شمارش معکوس برای افتتاح ابرپروژههای ۱۰ ساله
وی در پایان با ترسیم افق روشن پروژههای عمرانی در هفتههای پیشرو، نوید روزهای پرامیدی را برای مردم استان داد و گفت:در هفتههای آینده میزبان تعدادی از وزرای محترم دولت خواهیم بود تا چندین پروژه بزرگ و حتی ابرپروژههایی را که بعضاً بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و در سطح استان اجرا نشده بودند، افتتاح کنیم که امیدوارم این اقدامات بزرگ، مایه امیدواری مردم و ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در میان همکاران و مدیران اجرایی شود تا با همین فرمان، تکمیل پروژههای کوچکمقیاس را نیز در سطح شهرستانها با جدیت پیگیری کنند.
انتهای پیام