سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

ابراز نگرانی ارتش صهیونیستی نسبت به بی‌اطلاعی از مذاکرات تهران و واشنگتن

۱۴۰۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۴:۵۵
کد خبر: ۲۳۴۷۹۳۷
برنا - گروه بین الملل: روزنامه هاآرتص، به نقل از افسران ارتش اشغالگر و منابع آگاه، از احساس ناامیدی در درون نهاد نظامی به دلیل کنار گذاشته شدن ارتش از جزئیات مذاکرات جاری بین ایالات متحده و ایران خبر داد.

روزنامه عبری «هاآرتص» به نقل از افسران صهیونیست نوشت در ارتش رژیم صهیونیستی نوعی سرخوردگی و نارضایتی از کابینه این رژیم حاکم است.

بر اساس گزارش شبکه خبری المیادین، این روزنامه عبری همچنین فاش کرد علت نگرانی ارتش اشغالگر این است که کابینه، ارتش را در جریان جزئیات مذاکرات میان تهران و واشنگتن قرار نداده است.

طبق نوشته این روزنامه عبری، ارتش رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که در نتیجه این مذاکرات، دستور عقب‌نشینی از لبنان در حالی صادر شود که نیروهایش همچنان زیر آتش قرار دارند.

به گفته این منابع، نگرانی فزاینده‌ای در درون ارتش در مورد احتمال تصمیم به خروج نیرو‌های اسرائیلی از لبنان در شرایط میدانی پیچیده، احتمالاً در بحبوحه تهدیدات و حملات مداوم از سوی دشمنان، وجود دارد.

افسران خاطرنشان کردند که با توجه به چالش‌های امنیتی و لجستیکی که با استقرار مجدد و خروج نیرو‌ها از مناطق عملیاتی همراه خواهد بود، هرگونه خروج احتمالی، پیچیدگی و خطر کمتری نسبت به عملیات نظامی قبلی نخواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما