سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار: سامانه فوریت‌های اداری در کرمان راه‌اندازی می‌شود

۱۴۰۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۴:۳۶
کد خبر: ۲۳۴۸۱۰۵
برنا - گروه استان‌ها: استاندار کرمان از راه‌اندازی سامانه "فواد" برای رسیدگی فوری به گزارش‌ها، مطالبات و شکایات مردمی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی طالبی یکشنبه ۱۰ خردادماه به تشریح اهم برنامه‌های روز گذشته استان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به هم‌استانی‌ها پرداخت و عنوان کرد: در شرایط فعلی تقویت ارتباط با مردم و ارائه گزارش‌ها می‌تواند به انسجام بیشتر و پیشبرد بهتر برنامه‌ها کمک کند.

استاندار کرمان گفت: نقد‌های سازنده مردم نیز به ما کمک می‌کند تا شاهد بهبود عملکرد‌ها در سطح استان باشیم.

طالبی در ادامه از راه‌اندازی سامانه فوریت‌های اداری با عنوان "فواد" خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه طی چند هفته آینده، رسیدگی فوری به مطالبات مردمی انجام و طی سه ساعت نتیجه آن به مردم گزارش داده می‌شود. 

وی همچنین گفت: در شورای تحول اداری استان در خصوص نحوه ارزیابی ادارات و سازمان‌های دولتی تصمیم گرفته شده و شاخص‌های ارزیابی سالانه با نگاه به اینکه مردم از دستگاه‌ها رضایت داشته باشند، مورد بحث قرار گرفت. 

استاندار کرمان اضافه کرد: برنامه‌ای را مصوب کردیم که خدمات دستگاه‌های اداری در چارچوب یک برنامه تدوین و دستگاه‌ها موظف هستند تا نوع خدمات ارائه به مردم را به صورت شفاف و روشن مورد بررسی قرار دهند.

طالبی به پنجاه و یکمین سال تاسیس سازمان نوسازی و حضور در این مراسم اشاره داشت و گفت: کرمان از استان‌های برتر کشور در نهضت مدرسه‌سازی است و با مشارکت خیران و بنگاه‌های اقتصادی، شاهد اتفاقات خوبی هستیم تا بتوانیم طی دو سال آینده بخشی از عقب‌ماندگی استان در فضا‌های آموزشی را جبران کنیم.

انتهای پیام

نظر شما