به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، کاروان دو و میدانی ایران که با سه مدال به کار خود پایان داده اند به زودی به کشور باز می گردند.
براساس اخبار رسیده در این خصوص قرار است ملی پوشان دو و میدانی ایران روز سه شنبه هفته جاری از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشور شوند.
گفتنی است بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا که از روز ۷ خرداد به میزبانی هنگ کنگ آغاز شده بود، در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران با کسب ۳ مدال نقره در این دوره از مسابقات به کار خود خاتمه داد.
در این رقابت ها هانیه شه پری در مواد ۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع به دو مدال نقره ارزشمند دست یافت و با ثبت رکورد ملی ۳۰۰۰ متر بامانع بانوان بزرگسالان ایران رکورد ۱۰:۲۶.۳۴ دقیقه شکست و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اورگان ۲۰۲۶ را هم کسب کرد.
مریم احمدی دیگر ملی پوش شایسته تیم ایران در ماده ۱۵۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۴:۳۳.۳۵ دقیقه، ضمن ارتقای رکورد شخصی خود به عنوان نایب قهرمانی دست یابد. احمدی در ماده ۸۰۰ متر نیز شانس خود را آزمایش کرد و در نهایت با رکورد ۲:۰۹.۰۰ دقیقه ضمن ارتقای رکورد شخصی خود، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب کرد.
انتهای پیام/