به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان؛ در این مراسم علاوه بر مسعود پزشکیان رئیس جمهور، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و روسای فدراسیونها حضور داشتند.
طنین انداز شدن نام علی امیریان قهرمان نامدار و پرافتخار سیستان و بلوچستان در سالن اجلاس سران کشور و کسب جایگاه سوم ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش استان آنهم در جمع مدعیان المپیکی، مایه مباهات و غرور جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان و مردم ورزش دوست سرزمین نخل و آفتاب شده است.
لازم به ذکر است؛ ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه ایرج رستم زهی عضو هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی و رئیس هیات دوومیدانی استان نیز در سالن اجلاس سران حضور داشتند.