سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دیدار دادستان ملارد با کودکان یتیم تحت سرپرستی دادستانی به مناسبت عید سعید غدیر خم

۱۴۰۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۴:۵۱
کد خبر: ۲۳۴۹۳۴۲
برنا- گروه استانها- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور در منازل تعدادی از کودکان یتیم تحت سرپرستی دادستانی ضمن دیدار و گفت‌وگو با آنان و خانواده‌هایشان، هدایایی را به رسم یادبود و تبرک اهدا کرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، مهدی جهانشیری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد، با حضور در منازل تعدادی از کودکان یتیم تحت سرپرستی دادستانی ملارد در شهرهای ملارد و صفادشت، به صورت جداگانه با آنان و خانواده‌هایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدارها، دادستان ملارد ضمن تبریک عید ولایت و امامت، از نزدیک در جریان وضعیت و مسائل این کودکان و خانواده‌های آنان قرار گرفت و بر ضرورت توجه به نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه تأکید کرد. 

جهانشیری همچنین با اهدای هدایایی به رسم یادبود و تبرک به کودکان یتیم، تلاش کرد تا در ایام فرخنده عید غدیر، لحظاتی شاد و به‌یادماندنی برای آنان رقم بخورد. 

این دیدارها در راستای رویکرد حمایتی و مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه قضایی و با هدف تکریم و دلجویی از کودکان یتیم و خانواده‌های آنان انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما