به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، مهدی جهانشیری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد، با حضور در منازل تعدادی از کودکان یتیم تحت سرپرستی دادستانی ملارد در شهرهای ملارد و صفادشت، به صورت جداگانه با آنان و خانوادههایشان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدارها، دادستان ملارد ضمن تبریک عید ولایت و امامت، از نزدیک در جریان وضعیت و مسائل این کودکان و خانوادههای آنان قرار گرفت و بر ضرورت توجه به نیازهای اقشار آسیبپذیر جامعه تأکید کرد.
جهانشیری همچنین با اهدای هدایایی به رسم یادبود و تبرک به کودکان یتیم، تلاش کرد تا در ایام فرخنده عید غدیر، لحظاتی شاد و بهیادماندنی برای آنان رقم بخورد.
این دیدارها در راستای رویکرد حمایتی و مسئولیتهای اجتماعی دستگاه قضایی و با هدف تکریم و دلجویی از کودکان یتیم و خانوادههای آنان انجام شد.
انتهای پیام/