به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ قاسم برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان، از تمرینات اختصاصی فائزه دیبایی ورزشکار پارادومیدانی و پرتابگر دیسک گنبدی حاضر در اردوی غیرمتمرکز تیم ملی، بازدید کرد.
برزمینی در این بازدید ضمن خداقوت به این ورزشکار، روحیه و تلاش او را برای مسابقات ارزنده توصیف کرد و گفت: در این مقطع حساس کشور به قهرمانان شجاع نیاز دارد و امیدوارم پرجم ایران را با افتخار بالا ببرید.
گفتنی است ورزشکاران پارادوومیدانی، خود را جهت اعزام به بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۶ ناگویای ژاپن آماده میکنند.
معاونین اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز، مدیر کل را همراهی کردند.
انتهای پیام /