سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

راه اندازی «باشگاه صنعت» و صندوق مسئولیت‌های اجتماعی ورزش در قزوین بررسی و پیگیری می شود

۱۴۰۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۳۴۹۵۵۱
برنا- گروه استانها: مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: تشکیل «باشگاه صنعت» و صندوق مسئولیت‌های اجتماعی ورزش را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هم‌اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با مالکان و مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های مختلف، روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست هم‌اندیشی با مالکان و مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های ورزشی، بر ضرورت تدوین نقشه راه برای باشگاه‌ها، ایجاد هم‌افزایی در ورزش استان و بررسی راه‌اندازی «باشگاه صنعت» و صندوق مسئولیت‌های اجتماعی تأکید کرد.

علی‌شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: ایده‌ها و پیشنهادهای مطرح شده از سوی مدیران باشگاه‌ها می‌تواند در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌های آینده ورزش استان راهگشا باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: پیشنهاد راه‌اندازی «باشگاه صنعت» ایده ارزشمندی است، اما باید از جنبه‌های کارشناسی و فنی مورد بررسی دقیق قرار گیرد و برای اجرای آن یک طرح جامع، منسجم و بدون نقص تدوین و ارائه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: این طرح می‌تواند در قالب یک کنسرسیوم شکل بگیرد و در کنار آن کنسرسیومی شکل بگیرد و میز توسعه اقتصادی ورزش و ورزش حرفه ای هم راه اندازی شود تا بتوانیم حمایت مالی مناسبی از قهرمانان را رقم بزنیم. 

وی گفت: بزودی جلسه ای با حضور معاون اقتصادی استانداری خواهیم داشت تا پیشنهادات را مطرح و بررسی کنیم. 

علی شایی افزود: هرچند بیش از۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده در استان داریم اما  هنوز ورزش ما به یک برند شاخص تبدیل نشده چون  کار واحد و متمرکز نکردیم لذا باید با هم افزایی و تمرکز و عمل منسجم به نتیجه بهتر برسیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهارداشت: در  حوزه فرهنگ و مسیولیت اجتماعی باید ورود کنیم و بخش حرفه ای ورزش بسیار مهم است چون یک کریدور و راه اصلی محسوب می شود.

وی بیان کرد: امروز جایگاه ورزش استان بگونه ای مهم شده که استاندار محترم با هر موفقیت و کسب مدالی پیام تبریک صادر می کند که این رویکرد بسیار اهمیت دارد و امیدوارکننده است. 

علی شایی گفت: رویکرد مدیران استان هم به ورزش فرق کرده و اگر تداوم یابد مسیر موفقیت هموار و تسریع خواهد شد. 

وی اضافه کرد: مدیران باشگاهها باید نقشه راه و چشم انداز داشته باشند و حضور در لیگ هم هدفمند باشد و با برنامه پیش بروید و همه چیز از اعتبار گرفته تا تعیین تعداد مدال و هزینه های اعزام و نوع حمایت تعریف شود تا به هدف برسیم. 

علی شایی اظهارداشت: ثبت حقوقی هییت ها و باشگاهها حتما باید انجام شود و ما هم از نظر زیرساختی و حقوقی و اعتباری پشتیبان شما هستیم و دنبال ریل گذاری هستیم و اگر صندوق مسیولیتهای اجتماعی برای بخش صنعت راه اندازی،شود به نتیجه می رسیم 

وی گفت هیچ باشگاهی نباید احساس نکند تنهاست زیرا ما پشتیبان شما هستیم‌ تا برنامه های خود را پیاده کنید.

در ادامه از مدیران باشگاههای وروسای هیئت های ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما