در این نشست، وزیر محیط زیست تاجیکستان ضمن ابراز علاقه به توسعه همکاریهای محیط زیستی میان دو کشور، آمادگی خود را برای پذیرش کارشناسان و متخصصان حوزه تنوع زیستی به منظور حضور در تاجیکستان، بازدید از فعالیتهای مرتبط و تبادل تجربیات اعلام کرد.
در ادامه، انصاری به موضوعات مشترک همکاری در سطوح منطقهای و بینالمللی و نیز مواضع همسوی دو کشور اشاره نمود و تأکید کرد که دو کشور میتوانند در زمینههای حفاظت از تنوع زیستی، حفاظت از حیات وحش و گونههای در معرض خطر، پایش آلایندهها همکاری مؤثری داشته باشند.
معاون رئیسجمهور ایران همچنین به کنوانسیون مربوط به پلاستیک اشاره کرد و امکان همکاری مشترک دو کشور در این زمینه را مطرح نمود.
انتهای پیام/