سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

معاون استاندار : پرداخت مطالبات گندمکاران ایلامی به‌صورت مرحله‌ای در حال انجام است

۱۴۰۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۵:۵۶
کد خبر: ۲۳۴۹۸۵۴
برنا- گروه استانها: معاون اقتصادی استاندار ایلام از آغاز پرداخت مرحله‌ای مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: تسویه حساب‌ها در سطح کشور شروع شده و کشاورزان ایلامی نیز به‌تدریج مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ عباس میرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران، گفت: روند پرداخت‌ها از روز گذشته در سطح کشور آغاز شده و کشاورزان استان نیز به‌صورت مرحله‌ای مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

میرزاد اظهار داشت: از دهم اردیبهشت‌ماه تاکنون عملیات برداشت گندم در استان ایلام انجام شده و حدود ۱۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و به سیلوهای ذخیره‌سازی استان تحویل شده است.

وی افزود: مهم‌ترین مطالبه این روزهای گندمکاران، پرداخت به‌موقع مطالبات است که خوشبختانه این روند در کشور از شب گذشته آغاز شده و استان‌هایی که پیش از دوازدهم اردیبهشت محصول خود را تحویل مراکز خرید داده‌اند، تاکنون حدود ۴۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، پرداخت‌ مطالبات گندمکاران بصورت مرحله‌تی انجام می‌شود.

میرزاد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بین ۱۲ تا ۱۳ همت  گندم از کشاورزان استان خریداری شود، گفت: میزان تولید و خرید گندم در ایلام حدود دو و نیم تا سه برابر نیاز مصرفی استان است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از گندم تولیدی که مازاد بر نیاز استان باشد، مطابق برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی به استان‌های همجوار و سایر استان‌های کشور ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما