سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

کشتکار: به خاطر مصدومیت در فینال به میدان نرفتم/ مدال ارزشمندی از مسابقات جهانی می‌خواهم

۱۴۰۵/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۰۰۹۰
برنا - گروه ورزشی: ملی‌پوش کشتی ایران می‌گوید می‌خواهد پاسخ اعتماد کادرفنی و فدراسیون را با کسب مدالی ارزشمند در مسابقات جهانی خواهد داد.

محمدمهدی کشتکار پس از کسب مدال نقره رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان، ضمن ابراز رضایت از عملکردش، گفت با وجود مصدومیت در جریان مسابقات، تمام تلاش خود را برای کسب مدال در رقابت‌های جهانی قزاقستان به کار خواهد گرفت.

محمدمهدی کشتکار پس از کسب مدال نقره رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان، در گفت‌وگو با فدراسیون کشتی اظهار داشت: خدا را شکر پس از ۹ ماه دوری از مسابقات، بازگشت خوبی به میادین داشتم و توانستم نتیجه مطلوبی کسب کنم. خوشحالم که برای دومین سال متوالی دوبنده تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های جهانی به دست آوردم.

وی افزود: پیروزی مقابل ژولامان شارشنبکوف، قهرمان نامدار جهان، از نظر روحی و روانی برای من بسیار ارزشمند بود. از عملکردم در این مسابقات و کشتی‌هایی که گرفتم رضایت دارم.

کشتکار درباره مصدومیت خود گفت: در همان کشتی نخست از ناحیه کشاله پا دچار کشیدگی شدم و هرچه مسابقات جلوتر رفت، این مصدومیت بیشتر خودش را نشان داد. به همین دلیل با هماهنگی فدراسیون کشتی و کادر پزشکی تیم ملی، تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی در دیدار فینال به میدان نروم.

ملی‌پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: پس از بازگشت به ایران، روند درمان و فیزیوتراپی خود را آغاز خواهم کرد و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل بازگردم و تمریناتم را از سر بگیرم.

وی در پایان گفت: از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشتم و از نظر فنی نیز احساس می‌کنم هر روز در حال پیشرفت هستم. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا پاسخ اعتماد فدراسیون و کادر فنی را با کسب یک مدال ارزشمند در رقابت‌های جهانی قزاقستان بدهم.

انتهای پیام/ 

نظر شما