سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تماس عراقچی با وزرای خارجه انگلیس و ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان

۱۴۰۵/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۹:۲۰
کد خبر: ۲۳۵۱۰۴۸
برنا - گروه بین الملل: سید عباس عراقچی به صورت جداگانه با وزرای خارجه انگلیس و ترکیه و فرمانده ارتش پاکستان به صورت تلفنی درباره نقض آتش‌بس رایزنی و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس‌های تلفنی جداگانه با «ایوِت کوپر»، «هاکان فیدان» وزرای امور خارجه انگلیس و ترکیه و «فیلد مارشال عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای در پی پاسخ ایران به نقض مکرر آتش بس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما