سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حمایت کامل از بانوان و ترسیم مسیر المپیک؛ نقشه راه وزنه‌برداری ایران بررسی شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۸ - ۲۰:۴۸:۰۱
کد خبر: ۲۳۵۱۴۵۱
برنا- گروه ورزشی؛ کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری با بررسی آخرین وضعیت تیم‌های ملی بانوان و مردان، برنامه‌های آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی ناگویا، قهرمانی جهان و مسیر کسب سهمیه المپیک لس‌آنجلس را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش برنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون با محوریت بررسی شرایط تیم های ملی بانوان و تیم ملی مردان بزرگسال با حضور سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون، حسین رضازاده نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته فنی، وحید ربیعی دبیرکل فدراسیون و دبیر کمیته فنی به همراه کورش باقری، حسین توکلی، سید کمال موسوی و نواب نصیر شلال اعضای کمیته فنی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا وضعیت تیم‌های ملی بانوان با حضور الهام حسینی و پوپک بسامی کادرفنی تیم مورد بررسی قرار گرفت. الهام حسینی سرمربی تیم، در ابتدا گزارش کاملی درباره وضعیت بانوان در اردوهای اخیر از جمله تهران، اردبیل و مشهد ارائه داد.

اعضای کمیته همچنین توضیحات کادرفنی درخصوص برنامه‌های تیم جهت حضور در قهرمانی آسیا نوجوانان وجوانان، بازی‌های آسیایی ناگویا و قهرمانی جهان را بررسی کردند.

سجاد انوشیروانی در این جلسه به کادرفنی بانوان اطمینان داد که حمایت کامل خود را از بانوان وزنه‌بردار ادامه خواهد داد و امکانات لازم جهت برگزاری اردوهای تیم در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

کوروش باقری مشاور رئیس فدراسیون از حضور وزنه‌برداران نوجوان و مستعد در اردوی تیم‌های ملی بانوان تمجید کرد.

در ادامه جلسات، بهداد سلیمی سرمربی و جواد نادری و علی جباری مربیان تیم ملی مردان در کمیته فنی حاضر شدند. نتایج تیم در قهرمانی آسیا هند و همچنین مسائل فنی و رکوردی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بررسی شد.

محوریت جلسه کمیته فنی تیم ملی مردان به برنامه‌های این تیم برای رقابت‌های پیش‌رو یعنی بازی‌های آسیایی ناگویا و قهرمانی جهان چین که انتخابی المپیک به حساب می‌آید اختصاص یافت. دیگر موضوع مورد بحث کلیات مسیر تیم بزرگسالان برای المپیک لس‌آنجلس و رقابت‌های انتخابی بود.

انتهای پیام/

نظر شما