سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پیگیر ترمیم حقوق اساتید دانشگاه‌ها و مطالبات کادر درمان هستیم

۱۴۰۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۱۷۲۰
برنا- گروه استانها: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اعتبارات دولت صرف پرداخت حقوق می‌شود گفت: از هیچ تلاشی برای پیگیری حقوق اساتید دانشگاه‌ها و مطالبات کادر درمان کوتاهی نخواهیم کرد و تلاش‌ها برای ترمیم حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه خواهد داشت.

یدالله رحمانی در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با اشاره به وضعیت مطالبات معوقه کادر درمان گفت: در ابتدای دولت چهاردهم، پزشکان استان با ۲۳ ماه و پرستاران با ۱۵ ماه مطالبات عقب‌مانده مواجه بودند که با تلاش صورت گرفته، این میزان به حداقل رسانده شد و البته با قول مساعدت معاون درمان وزارت بهداشت، تلاش می‌کنیم این مطالبات را به چهار ماه کاهش دهیم.

وی با اشاره به تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۷ پروژه بیمارستانی در سفر گذشته رئیس جمهور و افتتاح دانشکده دندانپزشکی در استان، ادامه داد: مجوز ماده ۲۳ دو بیمارستان دیگر در استان اخذ شده و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حقوق اساتید و کادر درمان استان نیازمند ترمیم و افزایش بود که این اقدام اساسی صورت گرفت و البته در شرایط کنونی که کشور در وضعیت جنگی قرار دارد، حل و فصل مسائل از مسیرهای منطقی بهترین راهکار است.

اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست ترمیم حقوق و پرداخت مطالبات گذشته، جبران بخشی از حقوق عقب مانده و مسئله جذب هیأت علمی را به‌عنوان مهم‌ترین مطالبات خود ارائه دادند.

انتهای پیام

نظر شما