سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی در قزوین برای حمایت از ملی‌پوشان و مدال‌آوران 

۱۴۰۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۵:۰۵
کد خبر: ۲۳۵۱۸۱۱
برنا_ گروه استانها: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی در استان خبر داد و گفت: با رصد مستمر وضعیت ورزشکاران و حمایت‌های انگیزشی و مالی، تلاش می‌کنیم سهم قزوین در تیم‌های ملی و مدال‌آوری رقابت‌های آسیایی افزایش یابد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مظفر علی‌شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در آیین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات فراملی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: حمایت از باشگاه‌های ورزشی در استان به خوبی انجام شده و امروز شاهد پویایی، نشاط و رشد ورزش در بخش‌های مختلف هستیم.

وی افزود: امروز ۹ نفر از مدال‌آوران و افرادی که در کسب موفقیت‌های بین‌المللی نقش داشته‌اند در این نشست حضور دارند و همه آنها تلاش می‌کنند در فهرست نهایی اعزامی به رقابت‌های آسیایی قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: ستاد بازی‌های آسیایی در استان تشکیل شده و وضعیت ورزشکاران به صورت مستمر رصد می‌شود. در حوزه انگیزشی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا سهم بیشتری در عضویت ورزشکاران استان در تیم‌های ملی و کسب مدال‌های آسیایی و بین‌المللی داشته باشیم.

علی‌شائی خاطرنشان کرد: غرور، عزت و هویت ملی با حضور ورزشکاران مدال‌آور در میادین بین‌المللی تقویت می‌شود و همه این قهرمانان در واقع یک «انسان رسانه» هستند که می‌توانند پیام‌آور توانمندی‌های کشور باشند.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی ما در حوزه ورزش قهرمانی، افزایش تعداد ملی‌پوشان و مدال‌آوران استان است و تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از ورزشکاران قزوینی در رقابت‌های جهانی و آسیایی روی سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزشکاران استان گفت: پس از ۴۷ سال، تیم ترامپولین استان موفق به کسب مدال شد که دستاورد ارزشمندی محسوب می‌شود. همچنین در ماه‌های اخیر میزبان اردوهای تیم ملی بوده‌ایم و قزوین در بخش‌های مختلف ورزشی توانسته ظرفیت‌های خود را به خوبی نشان دهد.

وی اضافه کرد: عملکرد مطلوب مربیان، رؤسای هیئت‌های ورزشی و مجموعه ورزش استان شرایط لازم را برای این موفقیت‌ها فراهم کرده است و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

علی‌شائی با اشاره به ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ ورزشکار استان در اردوهای مرتبط با بازی‌های آسیایی ناگویا حضور دارند و هدف‌گذاری ما این است که حداقل ۱۵ نفر از آنان در ترکیب نهایی تیم‌های ملی قرار گیرند.

وی افزود: همچنین حدود ۱۰ مربی و سرپرست از استان در این اردوها حضور دارند که برای ورزشکاران، مربیان و عوامل فنی، حمایت‌های مالی و کمک‌هزینه‌های تمرینی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تأکید کرد: بازدیدها و سرکشی‌های مستمر از وضعیت ورزشکاران انجام می‌شود تا با رفع مشکلات و حمایت‌های لازم، زمینه حضور موفق آنان در میادین بین‌المللی فراهم شود.

در ادامه این نشست، شقایق چراغی مدال‌آور رشته ژیمناستیک با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی شهر الوند گفت: امکانات مناسبی در این شهر وجود دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی بیشتر، اردوهای ملی را در استان قزوین برگزار کرد.

همچنین مهسیما بابایی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ضمن قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته، از تلاش‌های مسئولان ورزش استان و همراهی مجموعه‌های مختلف در مسیر موفقیت ورزشکاران تشکر کرد.

ملیکا محمدی قهرمان شطرنج خواستار تامین لب تاپ پیشرفته برای حضور موفق در رقابتها شد، عطیه سادات حسینی از مربی پاراوزنه برداری خود تشکر کرد وخواستار ایجاد سالن اختصاصی برای بانوان شد، بهناز طاهرخانی درخواست استفاده از امتیاز مسکن قهرمانی کرد.

در پایان این مراسم از ۹ ورزشکار مدال آور و افتخارآفرین ورزش استان قزوین و مربیان قهرمانان تجلیل شد. 

شقایق جراغی و یلدا حسن شوکتی مدال آوران رشته ترامپولین در مسابقات قهرمانی آسیا، ملیکا محمدی در رشته شطرنج و دارنده رنکبنگ چهاردهم جهانی، عطیه سادات حسینی دارنده مدال طلای پاراوزنه برداری الجزایر، بهناز طاهرخانی و مریم دینی فوتبالیستهای رقابتهایی استرالیا، مهسیما بابایی سرمربی تیم پاراوزنه برداری، احمد ملاحسینی مربی تیم ملی پاراوزنه برداری، محمدرضا زنگنه مدیر تیم های ملی 
مسابقات قهرمانی ژیمناستیک مورد تجلیل استاندار قرار گرفتتد. 

انتهای پیام

نظر شما