سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار خراسان شمالی: در دفاع از منافع مردم با کسی تعارف نداریم / شهرهای جدیدالتأسیس تشنه نگاه ویژه فرهنگی و زیربنایی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۰:۱۶
کد خبر: ۲۳۵۳۱۹۸
برنا ـ گروه استان ها: استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در دفاع از منافع مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم، دارایی‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان را خط قرمز مدیریت ارشد و مصداق «حق‌الناس» دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی، بهمن نوری در نخستین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تقویت این سازمان را نیازمند جدیت مدیران متولی عنوان کرد و گفت: پیشرفت این سازمان به‌ویژه در شهرهای جدیدالتأسیس، مستلزم نگاه نو و همتی مضاعف است.

وی با انتقاد از وضعیت مبلمان و سیمای شهری در برخی مناطق، افزود: شهر به‌هم‌ریخته هیچ توجیهی ندارد؛ ما در برابر نسل آینده مسئولیم و قضاوت نهایی با مردم است.

استاندار خراسان شمالی، ساماندهی ورودی شهرها، تعیین تکلیف ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تفکیک زباله از مبدأ را از اولویت‌های فوری برشمرد و تأکید کرد: شهرداری‌ها به‌ویژه در شهرهای تازه‌تأسیس، باید اهتمام بیشتری به فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند.

نوری در پایان با اشاره به تفاوت محسوس عملکرد شهرداران در شهرهای مختلف، خواستار تسری روحیه جهادی در تمام بدنه مدیریت شهری استان شد.

نظر شما