سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مهار آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در محور فردوس با اقدام سریع آتش‌نشانان

۱۴۰۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۸:۰۸
کد خبر: ۲۳۵۳۳۹۰
برنا-گروه استان ها: آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در حاشیه ایست و بازرسی فردوس مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی ؛ مسئول ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوس گفت، در پی وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حاشیه ایست و بازرسی فردوس به سامانه آتش‌نشانی اعلام شد.

 

عزیزی افزود : این اتوبوس بر اثر نقص فنی در قسمت موتور دچار حریق شده بود که بلافاصله پس از دریافت گزارش، نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوس گفت: تمامی مسافران، راننده و کمک‌راننده پیش از گسترش دود و شعله‌ها از خودرو خارج شده بودند و این حادثه هیچ‌گونه مصدوم یا تلفات جانی در پی نداشت.

 

وی افزود: در این حادثه تنها بخش‌هایی از موتور و بدنه اتوبوس دچار خسارت شد و با همکاری مردم حاضر در صحنه و تلاش نیروهای آتش‌نشانی، از گسترش آتش و وقوع خسارات بیشتر جلوگیری شد.

 

عزیزی از رانندگان خواست با توجه به افزایش دمای هوا و احتمال بروز نقص‌های فنی، نسبت به انجام سرویس‌های دوره‌ای وسایل نقلیه، به‌ویژه سیستم موتور، برق و ترمز، اهتمام بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه پیشگیری شود.

 

نظر شما