سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

بهره‌برداری از بیمارستان شوشتر در گرو تامین به‌ موقع اعتبارها / پیشرفت فیزیکی پروژه به ۸۶ درصد رسید

۱۴۰۵/۰۳/۲۳ - ۱۸:۳۱:۰۴
کد خبر: ۲۳۵۳۵۰۹
برنا - گروه استان‌ها: مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق پنج و شش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، از پیشرفت ۸۶ درصدی بیمارستان شوشتر و آمادگی برای تحویل این پروژه طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی محمدی‌نیا در جریان بازدید از آخرین وضعیت اجرایی بیمارستان شوشتر، این پروژه را در یک قدمی بهره‌برداری اعلام و اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، عملیات ساختمانی بیمارستان به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی رسیده و هم‌اکنون تیم‌های اجرایی در حال پیشبرد مراحل نهایی و نازک‌کاری پروژه هستند.

او ضمن تشریح اقدا های مدیریتی برای سرعت‌بخشی به کار، توضیح داد: خوشبختانه مناقصه انتخاب پیمانکار تکمیلی با موفقیت برگزار و پیمانکار ذی‌صلاح انتخاب شده است. با استقرار تیم جدید، جبهه‌های کاری با توان بیشتری دنبال خواهد شد تا هیچ‌گونه وقفه‌ای در عملیات اجرایی ایجاد نشود.

مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق پنج و شش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی همچنین به نشست مشترک خود با فرماندار شوشتر اشاره کرد و افزود: در این جلسه هماهنگی‌های بسیار خوبی در خصوص برقراری انشعاب های آب، برق، گاز و فاضلاب انجام شد؛ همکاری نزدیک فرمانداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان، پیش‌شرط اصلی برای تست تجهیزها و آماده‌سازی نهایی بنا برای تحویل به وزارت بهداشت است.

محمدی‌نیا در پایان اضافه کرد: در صورت محقق شدن و جذب به‌ موقع اعتبارهای پیش‌بینی شده طی سال جاری، سازمان مجری این آمادگی را دارد تا بیمارستان شوشتر را طی ماه‌های آتی تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه تحویل دهد.

انتهای پیام/

نظر شما