سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

هدیه‌ای از تهران برای سیستان و بلوچستان/ آنچه از ما باقی می‌ماند

۱۴۰۵/۰۳/۲۵ - ۰۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۲۳۵۴۰۹۴
برنا- گروه فرهنگ و‌ هنر: نمایشگاه «آنچه از ما باقی می‌ماند» که از روز ۲۲ خرداد ماه در حال برگزاری است، این روزها مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

نمایشگاه «آنچه از ما باقی می‌ماند» که از روز ۲۲ خرداد ماه در حال برگزاری است، این روز‌ها مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته است. 

برخی از رویداد‌های هنری در این ایام، پرشتاب‌تر از گذشته، به نسخه‌ای درمانگر برای روح و جسم آسیب دیده و نیازمند هموطنانمان تبدیل شده‌اند. 

در این میان برگزاری نمایشگاه گروهی «آنچه از ما باقی می‌ماند» تجربه‌ای جدید از چند جنبه محسوب می‌شود؛ یکی انعکاسی است از تلاقی دیدگاه‌های متفاوت از زیست بوم انسان معاصر و دیگری رویکرد حمایتی آن از کودکان مناطق محروم در سیستان و بلوچستان؛ پیوندی که در حد شعار باقی نمی‌ماند و بخشی از عواید آن به همراهی کودکان جنوب در فصل گرما می‌شتابد.

«آنچه از ما باقی می‌ماند» تلاش روحی جمعی برای همیاری محسوب می‌شود. گمشده‌ای که در تعامل هنر، هنرمند، هنرشناس دوباره‌زایی می‌شود.

این نمایشگاه که به همت بنیاد بهنود و به انتخاب بهنود جواهرپور برگزار می‌شود تا آخر این هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری آریانا واقع در خیابان فیاضی ادامه داشته و اختتامیه آن در روز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما