سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

۳۰۰ دستگاه خودروی جدید آتش نشانی به شهرداری های کشور واگذار شد

۱۴۰۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۳۵۴۵۱۳
با دستور رئیس جمهور پزشکیان، ۳۰۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به شهرداری‌های کشور واگذار شد. در حاشیه نشست سراسری استانداران، شهرداران و بخشداران که با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای دولت برگزار شد، با دستور دکتر پزشکیان، ۳۰۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به شهرداری‌های سراسر کشور واگذار شد.
نظر شما