با دستور رئیس جمهور پزشکیان، ۳۰۰ دستگاه خودروی آتشنشانی به شهرداریهای کشور واگذار شد.
در حاشیه نشست سراسری استانداران، شهرداران و بخشداران که با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای دولت برگزار شد، با دستور دکتر پزشکیان، ۳۰۰ دستگاه خودروی آتشنشانی به شهرداریهای سراسر کشور واگذار شد.