سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

درخشش ورزشکاران سمنانی در مسابقات جانسخت استان

۱۴۰۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۸:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۵۲۱۶
برنا-گروه استان‌ها:  دومین دوره مسابقات استراگوس جانسخت ۲ با عنوان یادواره شهدای رمضان، به میزبانی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شاهرود برگزار شد و با درخشش ورزشکاران استان سمنان در هر دو بخش بانوان و آقایان همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ این رقابت‌ها در مسافت ۵ کیلومتر و شامل ۹ آیتم امداد و نجات، در ۴ رده سنی ۱۰ تا ۶۰ سال برگزار گردید.

در بخش بانوان، ۳۶ ورزشکار از شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار، میامی و استان‌های تهران، گلستان، مازندران و خراسان رضوی به رقابت پرداختند. بانوان ورزشکار سمنانی موفق به کسب افتخاراتی شدند:

  • رده بزرگسالان:
  • حدیث رهبر: مقام دوم(سمنان)
  • رده پیشکسوتان:
  • مریم ابراهیم‌زاده: مقام دوم(سمنان)
  • زیبا خرمیان: مقام سوم(سمنان)

در بخش آقایان نیز ۹۰ ورزشکار از شهرستان‌های مختلف استان و استان‌های همجوار حضور داشتند.  

  • سید امیر عمادی: مقام اول  (سمنان)
  • علیرضا بقایی‌منش: مقام دوم  (سمنان)

جوایز این دوره از مسابقات شامل حکم قهرمانی و مدال نفیس جانسخت بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر اهدا شد. این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان و همچنین ترویج ورزش‌های همگانی و امداد و نجات برگزار گردید.

نظر شما