سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

رونمایی از حریفان ملی‌پوشان شمشیربازی در قهرمانی آسیا

۱۴۰۵/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۲:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۶۰۴۵
برنا - گروه ورزشی: قرعه‌کشی دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا انجام شد و شمشیربازان کشورمان رقیبان خود را شناختند.

طبق اعلام فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا به میزبانی دهلی هند از امروز آغاز شده و تا پنج روز ادامه دارد.

قرعه‌کشی دومین روز رقابت‌ها انجام شد و رقیبان نمایندگان ایران در بخش انفرادی اپه مردان و سابر بانوان مشخص شدند.

*سابر بانوان

نجمه سازنجیان با سابریست‌های ژاپن - ازبکستان - قزاقستان - کره جنوبی و چین هم گروه است.

*اپه مردان

امیرحسین موحشی با رقیبانی از قرقیزستان - استرالیا - قطر - ژاپن - ترکمنستان و فیلیپین همگ‌روه است.

محمد اسماعیلی اپه‌ایست‌هایی از سنگاپور - امارات - کره جنوبی - نپال - عربستان و هنگ کنگ را پیش رو دارد.

بهنام بیک در گروه رقیبانی از کره جنوبی - ژاپن - قطر - نیوزلند و عربستان قرار دارد.

علی نمازی هم با فیلیپین - لبنان - سوریه - هنگ کنگ و ازبکستان در یک گروه قرار گرفته است.

این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی فردا صبح (شنبه) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما