سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

گودرزی خبر داد؛

فردا وزیر صمت در جلسه وبیناری مجلس شرکت می‌کند

۱۴۰۵/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۶:۴۸
کد خبر: ۲۳۵۶۴۸۳
برنا - گروه سیاسی: سخنگوی هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسه وبیناری نمایندگان با حضور وزیر صمت به منظور بررسی اقدامات این وزارتخانه برای افزایش تاب‌آوری صنایع کشور و پایداری زنجیره تولید خبر داد.

عباس گودرزی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، از برگزاری نشست وبیناری مجلس با حضور نمایندگان مجلس و با محوریت بررسی اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه افزایش تاب‌آوری صنایع کشور و پایداری زنجیره تولید خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری این نشست در روز یک‌شنبه فردا ۳۱ خرداد ماه گفت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت شده است تا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در راستای تقویت تاب‌آوری بخش تولید، آخرین روند بازسازی و احیای واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده از جنگ را تشریح کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس افزود: این نشست فرصتی برای بررسی چالش ها، ظرفیت‌ها و راهکار‌های حمایت از تولید ملی و تسریع در بازگشت واحد‌های آسیب‌دیده به چرخه تولید خواهد بود.

پایان پیام/

نظر شما