به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مهدی فراهانی اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود و فضای فعلی کشور، فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی و ادارات استان به روال عادی بازگشته است.
وی افزود: بر این اساس، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل انجام خواهد شد و دستگاههای اجرایی با ۱۰۰ درصد ظرفیت به ارائه خدمات میپردازند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز ادامه داد: نحوه فعالیت ادارات و ساعات کاری کارکنان مطابق بخشنامه ابلاغی اسفندماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود و تمامی دستگاهها موظف به اجرای مفاد این بخشنامه هستند.
وی تأکید کرد: با بازگشت شرایط اداری به وضعیت عادی، ارائه خدمات به مردم بدون محدودیت و با حضور کامل کارکنان در دستگاههای اجرایی انجام خواهد شد.