سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

لیگ ملت‌های والیبال/ خانزاده و هفته وحشتناک والیبال ایران در فرانسه

۱۴۰۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۰:۰۳
کد خبر: ۲۳۵۶۷۲۳
برنا- گروه ورزشی؛ دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که هفته وحشتناکی پیش‌روی والیبال ایران است، گفت: با تیم‌های بزرگی بازی و به حمایت مردم نیاز داریم.

به گزارش برنا، پوریا حسین‌خانزاده پس از تمرین تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون مرزی بلگراد، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از سفری طولانی که از برزیل داشتیم، تمرینات خوبی را در بلگراد پشت سر گذاشتیم و ریکاوری مورد نیاز را انجام دادیم تا آماده هفته دوم لیگ ملت‌ها باشیم.

وی درباره دیدار‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها به میزبانی فرانسه گفت: واقعاً هفته سختی است و اینکه باید نتیجه خوبی بگیریم. از نظر من هفته دوم، هفته وحشتناکی برای تیم ایران است، زیرا با تیم‌های خیلی بزرگی بازی داریم.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران از مردم کشورمان خواست به حمایت خود از تیم ادامه دهند و گفت: به حمایت و پشتیبانی مردم نیاز داریم و بازیکنان نیز باید ۱۰۰ خود را در این هفته بگذارند، چون نیاز به برد داریم تا فشار از روی تیم برداشته شود و بهترین نتیجه را بگیریم.

هفته دوم لیگ ملت‌ها از سوم تا هفتم تیرماه در شهر‌های اورلئان (فرانسه)، گلیویسه (لهستان) و لولیانا (اسلوونی) پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در شهر اورلئان به ترتیب به مصاف فرانسه (سوم تیر)، آمریکا (چهارم تیر)، ژاپن (پنجم تیر) و کوبا (هفتم تیر) می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما