به گزارش برنا، رودی گارسیا سرمربی تیم ملی بلژیک پس از تساوی بدون گل این تیم برابر ایران در دومین دیدار در جام جهانی ۲۰۲۶، گفت: در خط حمله کارایی لازم را نداشتیم. انتظار چنین بازیای را داشتم۷۰ درصد مالکیت توپ، تعداد زیادی سانتر و شوت داشتیم و به هدف زدیم؛ اما دروازهبان را به اندازه کافی آزمایش نکردیم. بازی با ۱۰ نفر هم تغییری ایجاد نکرد.
وی افزود: قبلا هم مسابقاتی مانند بازی با ایران داشتهایم و معمولا حداقل سه گل زدهایم. این بخشی از شروع سخت ما در جام جهانی است.
گارسیا در پایان خاطر نشان کرد: گاهی اوقات، کمی مردد به نظر میرسیدیم. با این نتیجه باید در بازی نیوزیلند پیروز شویم.
انتهای پیام/